Garancia kvality
RE/MAX Home vám ako jediná realitná spoločnosť garantuje kvalitu svojich služieb
Naši zákazníci sú pre nás vždy na prvom mieste, a preto robíme maximum, pre ich spokojnosť. Stopercentný servis a služby sú pre nás samozrejmosťou. Ako jediní na trhu garantujeme kvalitu ponúkaných služieb a zaviedli sme preto obchodné podmienky, ktoré sú popísané ďalej.
Ppočet reklamácií vzhľadom k celkovému počtu realizovaných predajov je u nás minimálny a že stupeň miery spokojnosti našich zákazníkov je na 99,8%.
SÚBOR PRAVIDEL A NÁSTROJOV GARANTUJÚCI KVALITU SLUŽIEB
Obchodné podmienky
Obchodné podmienky spoločnosti RE/MAX Home
1. Pojmy
Realitnou kanceláriou RE/MAX Home sa rozumie každá fyzická alebo právnická osoba podnikajúca na území Slovenskej republiky v oblasti obchodu s realitami, ktorá je na základe zmluvy o franšíze zmluvne oprávnená k využívaniu systému RE/MAX. Realitná kancelária RE/MAX Home je nezávisle vlastnená a prevádzkovaná.
Realitným maklérom sa rozumie osoba vyškolená v rámci systému RE/MAX Home, nezávisle podnikajúca na území Slovenskej republiky v oblasti sprostredkovania obchodu a služieb s realitami, ktorá je zmluvne zaviazaná k realitnej kancelárii RE/MAX Homea na základe zmluvy s ňou je oprávnená na užívanie systému RE/MAX Home .
Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorej realitná kancelária RE/MAX Home alebo niektorý z realitných maklérov poskytujú realitné služby.
Zmluvou sa rozumie zmluva o poskytovaní realitných služieb (sprostredkovanie predaja či prenájmu nehnuteľnosti) uzavretá medzi realitnou kanceláriou RE/MAX Home a klientom.
2. Etický kódex
Realitné kancelárie RE/MAX Home a ich realitní makléri postupujú pri poskytovaní svojich služieb vždy v súlade so záujmami klienta a pri svojej činnosti sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky a Etickým kódexom RE/MAX Slovakia.
3. Zmluva o sprostredkovaní
Realitná kancelária RE/MAX Home a jej realitní makléri poskytujú realitné služby len na základe písomnej zmluvy. Všetky garancie a výhody poskytované klientovi v rámci systému RE/MAX Home sú podmienené uzavretím písomnej zmluvy.
4. Odmena
Za poskytovanie realitných služieb patrí realitnej kancelárii RE/MAX Home a jej realitným maklérom odmena (provízia) uvedená v zmluve o sprostredkovaní. Realitná kancelária RE/MAX Home je povinná bez vyžiadania klienta vystaviť a odovzdať mu riadny daňový doklad o vyúčtovaní odmeny (provízie), ktorý bude popri všetkých právnych náležitostiach obsahovať aj príslušnú výšku DPH, ak je realitná kancelária RE/MAX Home platcom DPH. Odmena zahŕňa odmenu za sprostredkovanie predaja / prenájmu nehnuteľnosti a zahŕňa Minimálny rozsah služieb bez ohľadu na to, do akej miery boli v konkrétnom prípade klientom využité.
5. Postup pri predaji/prenájme a vzorové dokumenty
Popis štandardného postupu predaja / prenájmu nehnuteľnosti a vzorové dokumenty sú uvedené.
6. Úschovy peňazí a depozitné účty
Realitná kancelária RE/MAX Home je oprávnená ponúkať iba notársku alebo bankovú úschovu kúpnej ceny nehnuteľnosti. Realitná kancelária RE/MAX Home má povinnosť viesť samostatný bankový účet, na ktorom sú skladané prostriedky klientov, a to oddelene od účtu určeného pre bežnú prevádzku kancelárie.
7. Minimálny rozsah služieb
- Obhliadka nehnuteľnosti a odporučenie kúpnej ceny/výšky nájomného.
- Inzercia na webe www.re-max.sk
- Uzatvorenie dohody o zložení blokovacieho depozitu s kupujúcim a prevzatie blokovacieho depozitu, zorganizovanie potrebných rokovaní zmluvných strán potrebných k uzatvorení zmluvy o advokátskej či notárskej úschove, príp. zmluvy o zmluve budúcej kúpnej.
- Príprava štandardnej zmluvnej dokumentácie (zmluva o budúcej zmluve kúpnej / nájomnej, kúpnej / nájomná zmluva, zmluva o advokátskej úschove, návrh na vklad).
- Podanie návrhu na vklad vlastníckeho práva k nehnuteľnosti.
- Odovzdanie nehnuteľnosti vrátane odpočtu meradiel a vypracovanie odovzdávacieho protokol.
8. Stav nehnuteľnosti
Realitná kancelária RE/MAX Home ani jej realitní makléri nezodpovedajú za škodu, ktorá vznikne v prípade, že klient zamlčal alebo uviedol nepravdivé údaje ohľadom stavu nehnuteľnosti.
9. Informačná povinnosť
Realitná kancelária RE/MAX Home jej realitní makléri po celú dobu platnosti zmluvy pravidelne informujú klienta o stave objednaných služieb.
10. Reklamácie
Klient môže kedykoľvek využiť svoje práva podľa Reklamačného poriadku RE/MAX Slovakia, ktorého celé znenie je zverejnené na webových stránkach www.re-max.sk. Klient má právo kedykoľvek reklamovať kvalitu poskytovaných služieb u realitnej kancelárie RE/MAX Home alebo priamo v RE/MAX Slovakia (email: info@re-max.sk). Realitná kancelária RE/MAX Home i pracovníci RE/MAX Slovakia sú povinní sa vždy riadiť Reklamačným poriadkom RE/MAX Slovensko a akúkoľvek pripomienku či sťažnosť klienta bez zbytočného odkladu vybaviť.
11. Ombudsman
Realitná kancelária RE/MAX Home a jej realitní makléri garantujú klientom nezávislé preskúmanie a posúdenie reklamácií prostredníctvom ombudsmana.
12. Identifikačná povinnosť
Realitná kancelária RE/MAX Home je v súlade so zákonom č.297/2008 Z.z o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a financovaním terorizmu, v platnom znení, povinnou osobou a ako také majú povinnosť vykonať identifikáciu klienta a identifikačné údaje po zákonom stanovenú dobu uchovať.
Záruka spokojnosti zákazníka
Zameriavame sa na potreby našich zákazníkov a riadime sa princípmi "RE/MAX Záruka spokojnosti zákazníka".
Profesionálne predajné štandardy
Dbáme na to, aby bol rast generovaný znalosťami a profesionalitou, preto sa v obchodovaní riadime Profesionálnymi predajnými štandardmi.
RE/MAX Home
Švabinskeho 13, 851 01 Bratislava
Web: www.remaxpetrzalka.sk+421 944 916 549
home@re-